zaterdag 24 september 2016

Welkom

    Hartelijk welkom bij mijn eerste blog. BloMCuGeZ, Blog voor Minder Cultureel Geëngageerde Zielen, is gemaakt om iedereen cultuur te laten ontdekken in zijn breedste vorm. Dit gaat van theater over boeken tot tekeningetjes in het handboek Nederlands. Een leuk extraatje is dat BloMCuGeZ ook gecreëerd is door een minder cultureel geëngageerde ziel. Natuurlijk hoop ik dat ik toch minstens één goed artikel schrijf, maar mocht u op zoek zijn naar een kwalitatieve recensie, zou ik deze blog meteen afsluiten.

    Hoe probeer ik deze blog in te richten? Eerst en vooral zal ik doen wat mijn leerkracht mij opdraagt. Dit is namelijk allemaal een schoolopdracht. Dit zal dus inhouden dat ik eerst enkele artikels zal schrijven over het theaterstuk "Socrates", er komen boekverslagen, interviews, etc.
Zal ik wanneer het schooljaar over is nog artikels schrijven? Misschien. Waarschijnlijk niet, tenzij ik het heel leuk vind.

    Beste bezoeker, kijk gerust eens rond, lees iets, reageer als er kritiek is of als u een tip hebt, maar onthoud dat ik geen professional ben en dat mijn mening niet zal overeenkomen met die van, zeg maar, rottentomatoes.com of  Knack

Veel plezier :)

                                                                                                                                                  Pieter Cools

3 opmerkingen:

  1. Ik kijk uit om de interessante dingen die je hebt te vertellen te lezen!
    Ik ben zelf immers ook een minder cultureel geëngageerde ziel.
    De naam van deze blog is geweldig! XD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt MOB, het is leuk om te horen dat iemand hier op aarde mijn levenswerk apprecieert. :)

      Verwijderen
    2. Dan heb ik het over de naam trouwens.

      Verwijderen