zondag 17 december 2017

En we leven nog!

Laat dat duidelijk zijn!
originele foto van Pieter die bewijst dat
hij nog leeft! Hij probeert onherkenbaar
te blijven, maar de redactie van
BloMCuGeZ bestaat uit snuggere mensen
en gluiperige fotografen.
De blog is vanaf nu losgekoppeld van school (mr. de Geest is nog altijd vrij om te lezen en punten te geven natuurlijk), maar dat wil niet zeggen dat we hem zachtjes gaan laten sterven. Nee... We gaan het zelfs nieuw leven in blazen.

Eerlijk gezegd ben ik niet 100% zeker hoe ik dat ga doen, maar mijn eerste plan is gereed: de nieuwe pagina #Brussellife, waarin ik mijn avontuurtjes deel met de wereld. Meer daarover zie je rechts.

Wat ik voor de rest ga doen weet ik nog niet goed. Ik had eens een idee in mijn hoofd om "de 10 kunsten" te bespreken, maar daar heb ik geen tijd (en kennis) voor. Ik laat het gewoon op me afkomen, en mocht ik toevallig positieve feedback krijgen van mijn geliefde oud-leerkracht Nederlands zou dat een fantastische stimulans zijn.

Gegroet

2 opmerkingen:

  1. Ja het ziet er wel uit alsof je nog leeft, dat klopt.
    Niemand zal je hierop herkennen, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Pieter had net zijn snor afgezet, zodat we plots doorhadden dat hij recht voor onze neuzen zat.

      Verwijderen